Festivaalien positiivinen fiilis tarttuu ja heijastuu vahvasti festarikävijöiden mielikuviin kumppanibrändeistä. Hyvin suunniteltu yhteistyö antaa mahdollisuuden kokea kaikkia aisteja hyödyntäen, mistä juuri sinun brändissäsi on kyse. Brändin ja asiakkaan aito kohtaaminen festareilla on todella tehokas tapa erottua tuhansien markkinointiviestien joukosta ja mahdollisuus luoda merkityksellinen muistijälki, joka vaikuttaa vielä pitkään.

Sopii erityisesti brändeille, jotka:

  • Ovat kiinnostuneita pääkaupunkiseudusta markkina-alueena.
  • Sopivat tiedostaville ja laatutietoisille kuluttajille.
  • Arvostavat näyttävää visuaalisuutta.

Tikkurila Festivaali on osa Sanoma Mediaa. Yhdistämällä tapahtumakumppanuuteen myös muita Sanoman medioita, luot kumppanuudesta kokonaisvaltaisen kampanjan, joka todella puhuttelee tätä jengiä! 

Lue lisää Sanoman tapahtumista tai ota meihin yhteyttä, niin kerromme lisää. 

Kumppanit

Lisätietoja ja yhteydenotot Tikkurila Festivaalin kumppanuuksiin liittyen: tapahtumamyynti@nelonenmedia.fi
HUOM! Festivaalin lippuja ei saa käyttää kilpailu- tai arvontapalkintoina ilman tapahtumajärjestäjän lupaa.

Myyntipaikat

Myyntipaikkahaku tapahtumakesälle 2025 alkaa loppu vuodesta. Alustavat kyselyt aiheesta osoitteeseen: tapahtumamyynti@nelonenmedia.fi

Tapahtumassa mukana